Yhdistyksen ulkoilu ja kisapäivä
Kyllä oli hieno päivä meillä. Veli-Matti oli järjestänyt monenlaisia pelejä ja oli pieniä palkintojakin! Saimme viettää Eila Haaviston ihanassa pihapiirissä kivan päivän ja tilaa oli. Eila järjesti kahvitarjoilun, mehu ja vesi. Tietysti grillissä piti laittaa perinteiset makkarat, kyllä siellä yksi banaanikin sai väriä. Iso kiitos järjestelyistä jokaiselle ja mukavasta mukana olosta! Kiitos!